بن بست...





















پرنسس تاریکی

خوشبختی همان لحظه ایست که احساس می کنی خدا کنارت نشسته و تو به احترامش از گناه فاصله می گیری.

انتظار را از کوچه های بن بست بیاموز

که دل خوش به تماشای هیچ رهگذری نیستند

چشم به راه آمدن کسی می نشینند

که اگر بیاید ،

ماندنی ست …



نظرات شما عزیزان:

داداش سعید
ساعت21:36---15 آذر 1391
سلام
ببخشید دیر سر میزنم دلیلش رو تو آخرین پستم گذاشتم
بخون کمکم کن


امین
ساعت18:34---15 آذر 1391
باز باران با ترانه ميخورد بر بام خانه



يادم آمد کربلا را دشت پر شورو بلا را



گردش يک ظهر غمگين گرم و خونين



لرزش طفلان نالان زير تيغ و نيزه ها را



مي دود طفلي سه ساله پر ز ناله

دل شکسته پاي خسته



آخ باران... آخ باران..


ساناز
ساعت20:02---14 آذر 1391

بـا تـو
مي تــــــــوان آسود
در انتهـــــــــــاي راهــــي که به بن بست رسيده است
و بــــــــــــــالا رفت
از ديـــــــــوار روزمرگي ها
و نتـــــــــــرسيد
از آنچه پشت ديــــــــوار است !



امین
ساعت11:18---14 آذر 1391
تنهایم... اما دلتنگ آغوشی نیستم ... خسته ام ...



ولی به تکیه گاهی نمی اندیشم ...



چشمهایم تر هستند و قرمز ...



ولی رازی ندارم ...



چون مدت هاست ...



دیگر کسی را "خیلی" دوست ندارم !!!


امین
ساعت11:18---14 آذر 1391


لمس کن لحظه هایم را...

لمس کن کلماتی را که برایت مینویسم تا بخوانی و بفهمی چقدر جایت خالیست...

تابدانی نبودنت ازارم میدهد...

لمس کن نوشته هایی راکه لمس نا شدنیست و عریان که از قلبم برقلم و کاغذ می چکد...

لمس کن گونه هایم را که خیس اشک است و پرشیار...

لمس کن لحظه هایم را...

تویی که میدانی من چگونه عاشقت هستم لمس کن این بی تو بودن ها را...

لمس کن...


داداش سعید
ساعت8:23---14 آذر 1391
من،تو،عشق،تنهایی،جدایی،دلتنگی، گریه،
نمیدونم چرا احساس میکنم به همه اینها مبتلا شدم


پرنسس
ساعت13:36---13 آذر 1391


من بودم







تو







و یک عالمه حرف...







و ترازویی که سهم تو را از شعرهایم نشان می داد!!!







کاش بودی و







می فهمیدی







وقت دلتنگی







یک آه







چقدر وزن دارد...



پرنسس
ساعت13:36---13 آذر 1391


من بودم







تو







و یک عالمه حرف...







و ترازویی که سهم تو را از شعرهایم نشان می داد!!!







کاش بودی و







می فهمیدی







وقت دلتنگی







یک آه







چقدر وزن دارد...



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 11 / 9 / 1391برچسب:,ساعت 11:40 قبل از ظهر توسط سایه|


آخرين مطالب

Design By : Pichak